Politica de Retur
Stornarea produselor
Pentru a putea returna un produs el trebuie sa se afle in termenul de 14 zile calendaristice de la primire. Daca produsul nu a fost instalat pe masina vi se va ramburs suma integrala mai putin transportul de livrare si transportul de retur.Daca aparatul a fost instalat se va retine o suma de bani intre 10% si 20% ce vi se va comunica dupa receptionarea si analizarea produsului. Daca produsul(pe baza de comanda) se returneaza fara nici un motiv, fara a avea vreo problema/defectiune, clientul va suporta transportul tur/retur catre producator.
Produsul trebuie ambalat corespunzator cu toate accesoriile si eventualele produse primite cadou.
Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii.
In termen de 14 zile de la receptionarea produsului vi se va vira in cont suma datorata sau daca doriti puteti opta pentru un alt produs prin compensare.
Reparatie in garantie
Pentru produsele aflate in perioada de garantie ele vor trebui trimise impreuna cu o copie a facturii fiscale (+ copie a dovezii montarii in service autorizat pentru produsele din sectiunea Navigatii Multimedia Auto).
Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu suferi daune pe perioada transportului.
Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii.
Perioada maxima de solutionare a cererii legate de garantie este de 15 zile.
Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.
Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei.