Garantia oferita produselor este de 24 de luni din momentul achizitiei podusului pentru persoane fizice . Pentru persoane juridice este de 12 luni din momentul achizitiei . Pentru produsele in care producatorul ofera un alt termen de garantie acesta va fi specificat pe site la sectiunea Descriere Produs.
Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/92, legea 449/2003, cu modificarile ulterioare.
Garantia este valabila doar daca instalarea s-a realizat de catre un service autorizat (pentru articolele din sectiunea Navigatii Multimedia Auto).
Stornarea produselor
Pentru a putea returna un produs el trebuie sa se afle in termenul de 14 zile calendaristice de la primire. Daca produsul nu a fost instalat pe masina vi se va ramburs suma integrala mai putin transportul de livrare si transportul de retur.Daca aparatul a fost instalat se va retine o suma de bani intre 10% si 20% ce vi se va comunica dupa receptionarea si analizarea produsului.
Produsul trebuie ambalat corespunzator cu toate accesoriile si eventualele produse primite cadou.
Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii.
In termen de 14 zile de la receptionarea produsului vi se va vira in cont suma datorata sau daca doriti puteti opta pentru un alt produs prin compensare.
Reparatie in garantie
Pentru produsele aflate in perioada de garantie ele vor trebui trimise impreuna cu o copie a facturii fiscale (+ copie a dovezii montarii in service autorizat pentru produsele din sectiunea Navigatii Multimedia Auto/ copie a dovezii montarii de un electrician specializat pentru produsele din categoria Prize/ Intrerupatoare).
Produsul trebuie ambalat corespunzator pentru a nu suferi daune pe perioada transportului.
Dupa ce vom receptiona coletul in termen de 48 de ore vi se va comunica rezultatul verificarii.
Perioada maxima de solutionare a cererii legate de garantie este de 15 zile.
Trimiterea in garantie(transportul) va fi suportat de client.
In cazul in care un produs este trimis in garantie, iar produsul nu a fost montat corect si functioneaza, toate costurile vor fi suportate de catre client.
Se va refuza receptia in vederea asigurarii garantiei pentru acele produse care nu vor avea etichetele sau sigiliile de garantie intacte.
Reparatiile efectuate de catre personane neautorizate duc la pierderea garantiei.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!